#VDUevf atnaujino savo vizualinį identitetą - VDU Ekonomikos ir vadybos fakultetas

#VDUevf atnaujino savo vizualinį identitetą

Naujuosius mokslo metus Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakultetas pasitinka atsinaujinęs. Šįryt visuomenei buvo pristatytas naujasis jo vizualinis identitetas, kuriuo akcentuojamos ilgus metus fakultetą lydinčios vertybės ir išskirtinė jo vidinė kultūra.

Anot Ekonomikos ir vadybos fakulteto dekanės Doc. Dr. Ritos Bendaravičienės, šis, naujasis vizualinis identitetas – tai žingsnis į naują VDU EVF istorijos tarpsnį. „Mes, žmonės, tikime tuo, ką darome. Visgi, dar labiau tikime tuo, ką matome. Turime būti aiškūs, suprantami, atpažįstami, įskaitomi. Dabartiniame informacijos sraute turime ne tik kalbėti. Turime būti išgirsti ir efektyviai perduoti savo žinią ir jausmą“, – tikina pašnekovė ir priduria, jog būtent šie aspektai paskatino ieškoti naujų vizualinio identiteto sprendimų.

Doc. Dr. Ritos Bendaravičienės teigimu, šiandien pristatomas naujasis VDU EVF įvaizdis turėtų padėti atskleisti ir visuomenei parodyti ne tik fakultete gimstančias pačias neįtikėtiniausias idėjas, tokias kaip vienintelė magistrantūros studijų programa Europoje, sukurta bendradarbiaujant su Eurolyga, neseniai duris atvėręs e-sporto kambarys, bendradarbystės erdvės ar probleminis mokymasis, bet ir bendruomenę vienijantį unikalų bendrumo, pasitikėjimo, bendradarbiavimo, pagarbos ir meilės savajai Alma Mater jausmą.

„Nors ir būdamas universiteto dalimi, Ekonomikos ir vadybos fakultetas pasižymi savita kultūra, kuri įsimena ne vienam. Pastarojoje ryškėja bendruomenė, jos betarpiškas artumas ir kultūrai sklisti padedanti aplinka, pasižyminti kūrybiškumu, laisve, veržlumu bei siekiu ne tik žengti koja kojon su naujausiomis tendencijomis, bet ir jas pralenkti“, – pasakoja VDU EVF prodekanas Justinas Kisieliauskas ir pažymi, jog būtent šių vertybių įprasminimo buvo ieškota kuriant naująjį fakulteto įvaizdį.

Jo teigimu, atsinaujinimo siekį paskatino ir individualumo stoka. „Iki šiol, kurdami savo įvaizdį viešojoje erdvėje, turėjome tik kryptį, nulemtą universiteto lygmeniu sukurto identiteto pagrindu. Įvykus dialogui tarp įvairių suinteresuotų pusių – studentų, verslo atstovų, fakultete dirbančių profesionalų, nuspręsta imtis esminių pokyčių ir suformuoti vientisą, profesionalų bei fakulteto vertybes atitinkantį identitetą, kuris bus atskleistas ne tik internetiniame puslapyje ar socialinių tinklų komunikacijoje, bet ir vidinėje, realioje komunikacijoje bei netrukus pasirodysiančioje aksesuarų linijoje“, – tikina pašnekovas. 

Naująjį vizualinį identitetą kūrusi grafikos dizainerė Viltė Žumbakytė pažymi, jog norint išlaikyti bei sustiprinti VDU EVF ženklo įvaizdį, teko ieškoti grafinių sprendimų, galinčių suteikti daugiau laisvės bei šiuolaikiškumo, kurių ir buvo pasigendama anksčiau. „Iki šiol VDU EVF vizualiniai sprendimai buvo formuojamai pagal VDU stiliaus knygą, kuri, nors ir puikiai įtvirtina paties universiteto identitetą, sustiprina jo atpažįstamumą, fakultetams pašykšti laisvės, kuri Ekonomikos ir vadybos fakulteto atveju yra bene esminė“, – pasakoja pašnekovė.

Identiteto idėjai išreikšti buvo pasirinktas kaligrafinis EVF raidžių simbolis, peržengiantis oficialumo rėmus ir, anot V. Žumbakytės, idealiai tinkantis neformaliai, betarpiškai komunikacijai su tikslinėmis fakulteto auditorijomis. „Ieškodama grafinių sprendimų nutariau panaudoti papildomus šriftus bei spalvas, kurios leido pagyvinti pagrindinę, blyškiai žalią spalvą, priskirtą fakultetui. Be abejo, itin svarbus tapo kompozicinis aspektas – geometrizuotos formos bei spalvų persidengimai suteikė papildomo žaismo ir kūrybinės laisvės“, – teigia specialistė.

„Naująjį VDU EVF įvaizdį dabar jau pavadinčiau patraukliu ir įsimenančiu. Patraukliu, nes dominuoja tvarka, o įsimenančiu, nes EVF dabar jau kitoks, turintis unikalų kodą“, – tikina V. Žumbakytė.