„Marketingo laboratorija“ su Tomu Nemura: kaip parduoti, kai niekas neperka?
Sausio 12 dieną, Ekonomikos ir vadybos fakultete, „Marketingo laboratorija“ projekto dalyviams vyko paskaita, kurią vedė lektorius – „The Chocolate“ agentūros vadovas Tomas Nemura. Mokymų metu studentai buvo supažindinti su socialine medija ir turinio rinkodara.
Susitikimo metu lektorius išskyrė tikslinės auditorijos svarbą. Norint, kuo profesionaliau sukurti produktą, būtina išskirti auditorijas. „Svarbu suprasti, kas yra kitoje ekrano pusėje. Todėl labiausiai dirbame su atskiromis 20-40 metų auditorijomis, kurias lengviausia pasiekti socialiniuose tinkluose.“, – sakė skaitmeninių sprendimų vadovas Tomas Nemura.
Bendraujant socialiniuose tinkluose, ypatinga reikšmė skiriama vizualizacijai. Eksperto nuomone, vartotoją aktyviai veikti socialiniuose tinkluose gali paskatinti estetiškai gražūs vaizdai, kadangi paskutiniu metu visi Lietuvos „Facebook“ puslapiai pagal įsitraukimo kriterijų (angl. „engagement“), kurį sudaro „like“, „share“, comment“, yra nusiritę gerokai žemyn. Reikia nepamiršti, jog nemažiau svarbus ir turinys, nes šiuolaikinės technologijos leidžia greitai patikrinti, susirasti papildomos informacijos. „Geriausiai sekasi tada, kai mes patys į turinio kūrimą žiūrime, kaip į savo saviraiškos formą“, – su nostalgija mintį pratęsė Tomas Nemura.
Geriausiai dirbantys prekių ženklai nereklamuoja akcinių brošiūrų. Todėl, kuo nuoširdžiau yra kuriamas turinys, tuo labiau tikėtina, jog šis pritrauks daugiau vartotojų. Jeigu prekės ženklas gamina kokybiškas prekes ir nebijo atskleisti aukštų kainų, tai parodo gerai išvystytą komunikaciją, kuri kelia vartotojų pasitikėjimą.
Tomas Nemura pastebi, jog vienas iš būdų pritraukti auditoriją – pataikauti jai. Lektoriaus teigimu lengviausia prieiti prie nepatenkintų grupės, kurie tik dar labiau pritraukia suinteresuotus pirkti.