Fakulteto tyrėjai projekte vertina muzikos poveikį vartotojo elgsenai
VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto tyrėjų grupė kartu su Lietuvos muzikos akademijos komanda bei muzikos įrašų transliavimo platforma verslui „Shakespeare music” atliko tyrimą, kurio tikslas – įvertinti, kokį poveikį muzika daro vartotojo elgsenai.
Doc. dr. R. Legenzovos vadovaujama komanda: doc. dr. A. Kyguolienė, doc. dr. V. Grigaliūnaitė bei doc. dr. J. Kisieliauskas, sukonstravo įrankį leidžiantį vertinti kaip tam tikromis charakteristikomis pasižymintys muzikinys kūrinys veikia asmens elgsena siejamą su pirkimu. Surinkti duomenys, kaip teigia J. Kisieliauskas, pasitarnaus apmokant dirbtinį intelektą, kuris parinkinėja muzikinius kūrinius fizinėse verslo veikimo vietose.
„Žinome, kad muzika veikia žmogaus savijautą, tačiau skirtinga muzika, skirtingu metu, skirtingoje vietoje gali turėtį neprognozuojamą poveikį” – teigia tyrėjas. ” J. Kisieliauskas prideda: „šis tyrimas yra mažas žingsnelis link empatiškesnio dirbtinio intelekto, kuris pagal fizinėje vietoje esantį pirkėjo profilį leis sukurti geresnę vartotojo patirtį muzikinio fono pagalba” .
Kaip teigai tyrėjai, jau visai netrukus šia tema bus paskelbta mokslinė publikacija, o jos pagrindu ir toliau tęsiami srities tyrimai.