Įvyko pirmasis moksleivių e-Sporto krepšinio turnyras Kaune

Mokinių mokomoji bendrovė „Lithuania’s esports“, mentoriaujama Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto eSporto bendruomenės, užsibrėžė drąsų tikslą, kuris, pasak idėjos iniciatoriaus Edvino yra – „populiarinti eSporto idėją tarp moksleivių“.

Elektroninis sportas vyresnės kartos atstovams vis dar skamba egzotiškai, tačiau 2017 m. į auditoriją sutraukęs 385 milijonus žmonių visame pasaulyje, net ir didžiausius skeptikus skatina domėtis nauja kompiuterinių žaidimų sporto šaka.

Sekdama naujas tendencijas, „Lithuania’s esports“ iniciatyvos komanda Lapkričio 22 d. organizavo pirmą Kauno moksleivių krepšinio e-sporto turnyrą, kuris vyko pirmoje universitetinėje eSporto erdvėje Magnus eSports, kurią dėl glaudžių sąsajų su sporto vadybos kompetencijomis Vytauto Didžiojo universitetas įkūrė Ekonomikos ir vadybos fakultete.

Pirmame turnyre triumfavo Arnas Šiupenius, antroji vieta atiteko Laurynui Liaukoniui, trečiąja pasidabino Rokas Norvaišas. Gruodžio 6 d. „Lithuania’s esports“ organizuoja antrąjį turnyrą, kuriame pultelius ir vėl surems Kauno mokyklų elektroninio sporto entuziastai.