EVF PP’16 su Valentinu Marinionoku: pardavimų algoritmas - VDU Ekonomikos ir vadybos fakultetas

EVF PP’16 su Valentinu Marinionoku: pardavimų algoritmas

Valentinas-Marinionokas_EMPaskaitos svečias sakė, jog šiais laikais vienos srities žinių ir kompetencijų neužtenka. „Darbdavys nenori, jog darbuotojas būtų tik pardavėju. Reikia, jog jis turėtų bent kelias skirtingas kompetencijas. Geriau išmanytų kelias sritis negu labai daug tik po truputį. Priešingu atveju, tai pakiš koją ir nepavyks sėkmingai klientui pasiūlyti prekės.“, – kalbėjo Valentinas Marinionokas.

Taip pat aptartos kelios, svečio nuomone, svarbiausios pardavėjo savybės. Gebėjimas kontaktuoti – vienas iš būdų ugdyti kompetenciją. Tačiau pats žmogus turi jausti pašaukimą šioje srityje, jog tai nesibaigtų bergždžiomis pastangomis. Kitas dalykas – nuoširdus noras padėti savo klientui. Pardavėjas turi būti atsidavęs, norėti sąžiningai klientui padėti išsirinkti prekę. Tad uždirbtos pajamos tiesiogiai priklauso nuo to, kaip pats pardavėjas sukuria vertę ir ją perduoda.

Lektorius Valentinas Marinionokas užsiminė apie dvi pardavėjų grupes: manipuliatorių ir pastovių klientų palydovų.

„Manipuliavimas yra neprofesionalus darbo įrankis. Nuoširdžiai siūlau nenaudoti tokio kalbėjimo būdo.“, – patarė paskaitos svečias. Jeigu pardavėjas žiūrės į abiems pusėms naudingus ryšius, tai taps puikia iniciatyva kuriant ilgalaikius santykius su klientais.

20160114_104024

„Aprengus storulį baltais drabužiais, kepure ir jį pastačius prie bandelių, gali atrodyti, jog šis darbuotojas yra puikiausias kulinaras. Mėgstantis pavalgyti, žinantis, kaip pagaminti skaniausią produktą. Tai vadiname savo paties integralumu. Kitaip tariant, nebūtina papasakoti, kaip uždirbti milijoną. Užtenka turėti didžiulę patirtį. Reikia ieškoti pliusų bei ieškoti to, ką geriausiai sugebame realizuoti ir galiausiai tai įgyvendinti.“, – įtikinamai kalbėjo lektorius Valentinas Marinionokas.

Įvairios analizės išmoktos paskaitų metu padeda lengviau suprasti apie parduodamą produktą, kliento pageidavimus. Tai leidžia aiškiau suvokti įmonės pardavimo tikslus, nes kitu atveju bus einama aplinkeliais, o bendro rezultato nebus.