Marketingas ir tarptautinė komercija - VDU Ekonomikos ir vadybos fakultetas

Marketingas ir tarptautinė komercija

VDU magistro studijos marketingas ir tarptautine komercija

Programos tikslas – rengti aukščiausios kvalifikacijos marketingo vadybos specialistus, taikančius naujausias marketingo teorijas ir metodus, gebančius savarankiškai analizuoti rinkos tendencijas ir pokyčius, sekti ir įvertinti mokslo naujoves, taikyti turimas žinias organizacijų marketingo vadybai tobulinti.

#Verslas #Entreprenerystė #SkaitmeninisMarketingas #Neuromarketingas #StrateginisMarketingas #KorporatyvinėReputacija #VertėsKūrimas

  • Studijų programos vadovas: doc. dr. Viktorija Grigaliūnaitė
  • Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: verslo vadybos magistras
  • Studijų trukmė: 2 metai (4 semestrai)
  • Studijų vykdymas: I-V, nuo 17.30 val.; vykdoma auditorijoje, transliuojant per MS Teams
  • Kalba: lietuvių ir anglų k.
  • Valstybės finansuojamos vietos: yra
  • Studijų mokestis: 2192 Eur semestrui – galimas dalinis studijų kainos kompensavimas, galioja GPM mokesčio lengvata (galimybė susigrąžinti dalį sumokėto studijų mokesčio)
  • Vykdymo vieta: VDU Ekonomikos ir vadybos fakultetas, K. Donelaičio g. 52, Kaunas
  • Detali studijų programos informacija: Marketingas ir tarptautinė komercija

Viktorija Grigaliunaite VDU evf

Mykyta Divieiev VMU faculty of economics and management