Studentų idėjos padeda kurti Kauno įvaizdį

Liepos 31-ąją startavo VDU Baltijos vasaros universiteto kursas Social Media Marketing (liet. Socialinių medijų marketingas), sulaukęs dalyvių iš viso pasaulio – Prancūzijos, Portugalijos, Ukrainos, Kanados, Meksikos bei Pietų Korėjos. Per dvi savaites studentai ne tik gilinosi į socialinių medijų subtilybes, bet ir atliko praktines užduotis, kurių svarbiausias tikslas – sukurti komunikacijos strategiją Kaunui.

 

Per apsilankymą Kauno miesto savivaldybėje kursų dalyviai susipažino su Kauno miesto vizija, o jiems pateiktą užduotį – sukurti Kauno miesto reklamos strategiją socialiniame tinkle „Facebook“ – aptarė su Ryšių su visuomene skyriaus specialistais bei VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dėstytojais „Norėjome, kad studentai socialines medijas pažintų per praktinę veiklą, patys bandydami kurti jų turinį. Būtent todėl pateikėme jiems realią problemą – jauni žmonės Lietuvoje labai dažnai miestą studijoms ar darbui renkasi pagal pasenusiais ir klaidingais stereotipais paremtą miesto įvaizdį. Taip Kauną dažniausiai nurungia Vilnius.“ – teigia kurso koordinatorė, EVF lektorė Aurelija Ganusauskaitė. Kuriama komunikacijos strategija turėtų padėti atskleisti Kauno teikiamas perspektyvas ir galimybes mokytis, dirbti bei tobulėti.

 

Nuo pat pirmosios kursų dienos studentai į mokymosi procesą buvo įtraukiami naudojant Design Thinking, LEGO Serious Play ir kitus kūrybiškumą ugdančius metodus. VDU EVF dėstytojai Aurelija Ganusauskaitė, Loreta Petrauskaitė, Agnė Blažienė ir Justinas Kisieliauskas ne tik vedė užsiėmimus, bet ir padėjo studentams dirbti grupėse, konsultavo iškilusiais klausimais. Norint, kad pateiktą užduotį būtų lengviau įveikti, svečiams iš užsienio taip pat pasiūlyta ne viena socialinė veikla, padedanti geriau pažinti Kauną. Kurso metu dalyviai aplankė bendradarbiavimo erdvę „Talent Garden Kaunas“, apžiūrėjo miestą keliaudami CityBee dviračiais, stebėjo „Romuvos“ lauko kiną bei išbandė nestandartinį laisvalaikio užsiėmimą – pabėgimo kambarį „Rūsys“.

Su vasaros universiteto dalyviais pasidalinti savo patirtimi atvyko įvairūs savo sričių specialistai – „Talent Garden Kaunas“ bendraįkūrėja Eglė Šertvyčūtė, draudimo bendrovės “If” komunikacijos vadovė Milda Lomsargienė, projekto „Traveler‘s child“ autoriai Laura Kupstaitė ir Paulius Bakanauskas, „Cocos.lt“ reklamos analitikas Lukas Getautis, „Kavos draugas“ marketingo vadovas bei „Reebok“ prekės ženklo ambasadorius Ignas Dombrauskis. Dalyviai turėjo puikią galimybę pasisemti naujų žinių, idėjų iš įvairią patirtį sukaupusių profesionalų.

VDU Baltijos vasaros universiteto tikslas yra ne tik suteikti dalyviams naujų žinių ir ugdyti jų praktinius gebėjimus, tačiau ir supažindinti su mūsų šalies kultūra. Studentai aplankė šalia Šiaulių esantį įžymųjį kryžių kalną. Taip pat, svečiavosi Šiaulių mieste, o daugiau sužinoti apie lietuviškų saldainių ir šokoladų gamybą galėjo vizito saldainių fabrike „Rūta“ metu. Kursų metu buvo pasiūlyta galimybė ir iš arčiau susipažinti su lietuviška virtuve. Baltijos vasaros universiteto studentai patys gaminosi šaltibarščius ir juos skanavo.

VDU Baltijos vasaros universiteto kursą vainikavo galutinis susitikimas su Kauno miesto savivaldybės atstovais, kuriame buvo pateiktos dalyvių įžvalgos, pristatyti pasiūlymai bei komunikacijos planas, skirtas atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį į Kauną, kaip patrauklų miestą studijuoti ir dirbti jaunam žmogui. „Pastaruoju metu Kaunas sparčiai keičiasi, tampa vis patrauklesnis norintiems čia studijuoti, dirbti ir tiesiog visapusiškai kokybiškai gyventi. Siekiame, kad žinia apie tai sklistų plačiai ir garsiai bei pasiektų mūsų tikslinę auditoriją. VDU Baltijos vasaros universiteto studentai suteikė naujų idėjų ir savitą žvilgsnį į mūsų miestą iš šalies. Internacionalinė jaunų žmonių komanda, pasitelkdama savo šalių patirtis bei kultūrinius ypatumus, išties suteikė daug minčių mūsų ateities projektams. Dėkodami jiems tikimės, kad kitąmet mes ir vėl tai pakartosime“ – Kauno miesto savivaldybės Ryšių su visuomene vyriausiasis specialistas Tomas Jarusevičius. Šis kursas užsienio studentams padėjo įgyti naujų žinių socialinių medijų srityje, prisiliesti prie realios problemos sprendimo, o Kauno miesto savivaldybės atstovams pasiūlytos naujos idėjos ir sprendimai, kurie gali būti įgyvendinti ateityje toliau kuriant patrauklaus miesto įvaizdį.