Marketingo ir tarptautinės komercijos studijų programa – tarp 20 geriausių Rytų Europoje

11707655_910263132349439_2201407369024407810_n

Dviem palmės šakelėmis programą įvertinusiame reitinge remiamasi trimis pagrindiniais kriterijais: programos žinomumu (ji atpažįstama įdarbinančių įmonių ir su jomis bendradarbiauja), atlyginimu pirmajame darbe po studijų baigimo (absolventai įsidarbina geriausiose darbovietėse) ir studentų pasitenkinimu (programa tobulinama atsižvelgiant į studentų pastabas).

Aukštas „Eduniversal“ įvertinimas patvirtina, kad Marketingo ir tarptautinės komercijos programa siūlo vienas kokybiškiausių marketingo studijų regione, kurios rengia aukščiausios kvalifikacijos marketingo vadybos specialistus, įsisavinusius naujausias marketingo teorijas ir metodus, gebančius savarankiškai analizuoti rinkos tendencijas, sekti ir vertinti mokslo naujoves, taikyti žinias organizacijų marketingo vadybos tobulinimui.

Marketingo ir tarptautinės komercijos programa taip pat suteikia galimybę studentams rinktis tarptautines dvigubo diplomo studijas. Po vienerių metų studijų VDU Ekonomikos ir vadybos fakultete keletas studijų programos magistrantų gali studijas tęsti Katalikiškojo Liuveno universiteto Verslo mokykloje Belgijoje.

 „Eduniversal“ reitinge iš viso įvertinta 4000 geriausių magistrantūros studijų programų iš 30 studijų sričių visame pasaulyje.